Kökleşik olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun kent analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilişik alanları kadar değsorunkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların sorunletmeniz bâtınin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, şayan maliyette ika zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme hakikat akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs benek koca gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş süreçlerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet.